Huipulle ei ole oikotietä.

Maksa vain tuloksista
Hakusanamainonta on maksettua digitaalista mainontaa, joka perustuu mainosten näyttämiseen hakukoneiden hakutulossivuilla tiettyjä etukäteen määritettyjä avainsanoja hyödyntäen. Se tuo yrityksesi hakutulosten kärkeen, kun asiakkaat etsivät tiettyjä avainsanoja tai lauseita. Tämän tarkasti kohdennetun mainonnan ansiosta tavoitat oikeat ihmiset oikeaan aikaan. Maksat vain silloin, kun joku klikkaa mainostasi, mikä mahdollistaa mainonnan nopean käynnistyksen, tehokkaan skaalautuvuuden sekä erinomaisen tuoton tehdylle sijoitukselle.

Miten hakusanamainonta toimii?
Hakusanamainonta perustuu yrityksen tärkeiden avainsanojen valintaan, joiden avulla mainokset näkyvät hakutulossivuilla. Tämä mahdollistaa niiden asiakkaiden tavoittamisen, jotka jo etsivät ratkaisua yrityksen tarjoamaan tarpeeseen. Näin mainonta on tarkasti kohdennettua ja markkinointibudjetti käytetään tehokkaasti. Esimerkiksi Google Performance Max -mainosmuoto hyödyntää Googlen koko mainosverkostoa sekä koneoppimista, joka mukautuu asiakkaiden käyttäytymisen mukaan – varmistaen, että mainokset näkyvät juuri siellä, missä potentiaaliset asiakkaat ovat.
Hakusanamainonta on maksetun mainonnan peruspilareita ja tulisi kuulua jokaisen yrityksen markkinointistrategiaan. Olemme Wuohella erikoistuneita kokonaisvaltaiseen funneliajattelutavan mukaiseen hakusanamainontaan, jota toteuttaessa huomioimme ostopolun eri vaiheet asiakkaan ostoprosessissa ja valitsemme mainosmuodot niiden mukaan. Näin varmistamme, että markkinointibudjetti käytetään tehokkaasti ja asiakkaamme tavoitteet huomioiden.
Miksi hakusanamainontaa kannattaa tehdä?

Google x G.O.A.T Funnel™
Google tarjoaa laajan valikoiman mainosmuotoja, joilla voidaan tehokkaasti muuttaa pelkät näyttökerrat todellisiksi konversioiksi. Wuohen G.O.A.T Funnel™ -ajattelutavan avulla hyödynnetään Googlen monipuolisia mainosratkaisuja, kuten Display-, Discovery-, YouTube- ja PMax-mainontaa, jotta yrityksesi saa kattavaa näkyvyyttä ostopolun jokaisessa vaiheessa.
Paras tulos saavutetaan, kun mainontaa laajennetaan myös sosiaalisen median ja orgaanisen näkyvyyden puolelle. Näin potentiaaliset asiakkaat kohtaavat yrityksen useissa eri kanavissa, ja herätetty kiinnostus muuttuu ostohalukkuudeksi. Google-mainonnan avulla tietoisuus luodaan tarkasti kohdennetuilla viesteillä, jotka tarjoavat lisäarvoa – ei vain klikkauksen vuoksi, vaan sitoutumisen vahvistamiseksi.
Kun asiakas on osoittanut kiinnostuksensa, Wuohi varmistaa, että hänelle tarjotaan juuri oikeat ratkaisut. Google-haku- ja Shopping-mainosmuodot, erityisesti PMax
avulla, kohdentavat mainokset asiakkaalle silloin, kun hän on valmiina tekemään ostopäätöksen ja etsii aktiivisesti ratkaisua tarpeeseensa.
Tehokas hakusanamainonta ja Shopping-mainokset ovat avainasemassa auttamassa asiakkaita valinnan tekemisessä ja ostopäätöksen helpottamisessa. Wuohi varmistaa, että jokainen vaihe toimii saumattomasti ja asiakas löytää juuri oikean ratkaisun, mikä lisää konversioita ja maksimaalista hyötyä.

Näin aloitamme yhteistyön
Wuohella kumppanuus aloitetaan aina auditoinnilla. Auditoinnissa asiantuntijamme käy huolellisesti läpi verkkopalvelunne, mainostilinne sekä analytiikkanne. Auditoinnin yhteydessä löydämme lähestulkoon aina jotain kehitettävää.
Auditoinnin jälkeen käymme yhdessä kanssanne läpi ne seikat, joihin asiantuntijoidemme huomio kiinnittyi, ja järjestämme aloitushaastattelun. Haastattelun tarkoituksena on tutustuttaa meidän asiantuntijamme teidän liiketoimintaanne ja luoda yhteinen ymmärrys siitä, mitä liiketoiminnallisia pullonkauloja yrityksellänne mahdollisesti on sekä mikä tai mitkä ovat yhteistyön päätavoitteet.
Varaa ilmainen auditointi
Tavoita asiakkaasi siellä missä he ovat – kokonaisvaltainen palvelutarjontamme
Google Ads
Google Ads-hakusanamainonta
Google Ads-hakusanamainonta
Google Ads -hakusanamainonta koostuu Search Adseista, jotka ovat Googlen hakutulossivulla näkyviä maksettuja mainoksia. Google-hakusanamainonta tarjoaa yritykselle mahdollisuuden näkyä hakutulossivujen kärjessä juuri silloin, kun potentiaaliset asiakkaat etsivät avainsanoja, jotka liittyvät suoraan tuotteisiin tai palveluihin. Wuohi auttaa valitsemaan oikeat avainsanat ja luomaan kampanjan, joka tuo konkreettisia tuloksia.
Google Performance Max -mainonta
Google Performance Max -mainonta
PMax hyödyntää Googlen koneoppimista ja automaatiota varmistaen, että mainontasi kohdentuu tehokkaasti ja tuottaa parhaita mahdollisia tuloksia. PMax-mainokset näkyvät laajasti Googlen eri kanavissa, kuten hakutuloksissa, Display-verkostossa, YouTubessa ja Google Mapsissa. Wuohen asiantuntemuksella PMax-kampanjat optimoidaan jatkuvasti varmistaen, että asiakkaat tavoitetaan oikealla hetkellä, oikeassa kanavassa.
Google Ads Shopping -mainonta
Google Ads Shopping -mainonta
Google Shopping -mainonta on verkkokaupoille tarkoitettu mainosmuoto joka mahdollistaa tuotteiden esittelyn Googlen hakutulossivuilla ja Google Shopping -palvelussa. Mainokset sijoittuvat näkyvästi Googlen hakutulosten yläosaan tai sivupalkkiin, mikä varmistaa, että tuotteet saavat parhaan mahdollisen näkyvyyden. Wuohi varmistaa, että kampanja on optimoitu oikeille hakusanoille ja tuo tuotteet esille kilpailukykyisesti.
Google Ads Display -mainonta
Google Ads Display -mainonta
Display-mainonta on tehokas tapa herättää huomio laajalla näkyvyydellä. Bannerimainokset näkyvät Googlen yhteistyökumppaneiden verkkosivustoilla, ja Wuohi varmistaa, että mainokset ovat visuaalisesti houkuttelevia ja kohdennettuja niin, että ne tavoittavat juuri oikean yleisön oikeaan aikaan.
Google Ads Demand Gen -mainonta
Google Ads Demand Gen -mainonta
Demand Gen -mainonta on Googlen näyttävä mainosratkaisu, joka hyödyntää kehittynyttä signaalipohjaista kohdentamista käyttäjien kiinnostuksen kohteiden ja toiminnan perusteella. Demand Gen -kampanjat näkyvät YouTuben etusivulla ja Shorts-syötteessä, Discover-uutisvirrassa sekä Gmailissa – juuri siellä, missä kuluttajat viettävät aikaa ja ovat avoimia uusille ideoille.
Microsoft Ads
Microsoft-hakusanamainonta
Microsoft-hakusanamainonta
Microsoft-hakusanamainonta (aiemmin tunnettu Bing-hakusanamainontana) on Microsoftin vastaus Googlen hakusanamainonnalle. Vaikka Bingin käyttäjämäärä on pienempi kuin Googlen, se tarjoaa erinomaisen vaihtoehdon hakusanamainontaan, erityisesti kilpailullisilla avainsanoilla. Microsoftin hakusanamainonta voi olla kustannustehokas tapa tavoittaa juuri oikeat asiakkaat. Wuohi hyödyntää tämän alustan mahdollisuuksia täydentämään kokonaisvaltaista mainontastrategiaa.