Huipulle ei ole oikotietä.

Kasvata näkyvyyttäsi bannerimainonnalla
Kasvata brändisi näkyvyyttä ja tavoita oikeat asiakkaat oikeaan aikaan datavetoisen bannerimainonnan avulla. Wuohi hyödyntää monipuolisia mainosverkostoja, kuten Google Displayta, Adformia ja Readpeakia varmistaakseen, että mainoksesi näkyvät juuri siellä, missä asiakkaasi viettävät aikaansa verkossa. Näiden verkostojen kautta yrityksesi voi tavoittaa laajan yleisön useissa eri medioissa tarkasti kohdennetulla mainonnalla.
Bannerimainonta on tehokas ja vaikuttava tapa tavoittaa potentiaalisia asiakkaita verkossa. Visuaalisesti houkuttelevat bannerit lisäävät brändin tunnettuutta ja kiinnittävät katseen heti, kun potentiaalinen asiakas kohtaa ne. Parhaimmillaan bannerimainonta on monikanavaista ja erittäin taktista: se toimii erinomaisesti lyhyissä kampanjoissa, joissa tavoitellaan nopeita konversioita. Wuohi varmistaa, että mainontasi kohdennetaan tarkasti, jopa reaaliajassa lukuisilla eri kriteereillä.
Miten toteuttaa toimivaa bannerimainontaa?

Näin aloitamme yhteistyön
Wuohella kumppanuus aloitetaan aina auditoinnilla. Auditoinnissa asiantuntijamme käy huolellisesti läpi verkkopalvelunne, mainostilinne sekä analytiikkanne. Auditoinnin yhteydessä löydämme lähestulkoon aina jotain kehitettävää.
Auditoinnin jälkeen käymme yhdessä kanssanne läpi ne seikat, joihin asiantuntijoidemme huomio kiinnittyi, ja järjestämme aloitushaastattelun. Haastattelun tarkoituksena on tutustuttaa meidän asiantuntijamme teidän liiketoimintaanne ja luoda yhteinen ymmärrys siitä, mitä liiketoiminnallisia pullonkauloja yrityksellänne mahdollisesti on sekä mikä tai mitkä ovat yhteistyön päätavoitteet.
Varaa ilmainen auditointi
Toteutamme bannerimainontaa muun muassa näissä verkostoissa
Adform
Adform-mainonta
Adform-mainonta
Adform on yksi tunnetuimmista ohjelmallisen ostamisen alustoista, joka tarjoaa mainostajille monipuolisia ratkaisuja digitaaliseen mainontaan. Adformin ohjelmallisen ostamisen alusta mahdollistaa mainosten ostamisen automaattisesti ja reaaliajassa eri mainosverkoissa. Adformin avulla mainostaja voi kohdentaa mainoksiaan erittäin tarkasti käyttämällä erilaisia kohdentamismahdollisuuksia, kuten sijaintia, demografiaa, käyttäytymismalleja ja kiinnostuksenkohteita. Adform-mainonnassa voidaan myös hyödyntää DMP (Data Management Platform) -yleisöjä, jolloin mainonnan kohdeyleisö ja kohdennus perustuu ostettuun evästedataan.
Google Display
Google Display-mainonta
Google Display-mainonta
Google Display bannerimainonta tarjoaa mainostajille mahdollisuuden näyttää mainoksiaan koko Googlen kumppaniverkostossa. Verkosto kattaa yli kaksi miljoonaa sivustoa ja tavoittaa yli 90% internetin käyttäjistä. Google Display -verkoston avulla mainostaja voi kohdentaa mainoksiaan tarkasti käyttämällä esimerkiksi demografisten tietojen, kiinnostuksen kohteiden ja käyttäytymisen perusteella. Displayssa on myös mahdollista hyödyntää erilaisia mainossisältöjä, kuten kuvia, videoita sekä animaatioita.
Remarketing-mainonta
Remarketing-mainonta
Remarketing-mainonta
Remarketing-mainonta on tehokas tapa lisätä konversioita, sillä mainokset kohdistuvat käyttäjille, jotka ovat jo osoittaneet kiinnostusta mainostajan tuotteisiin tai palveluihin. Siksi se on usein kustannustehokkaampaa kuin perinteinen mainonta – brändi on ihmisille jo tuttu ja he ovat potentiaalisesti kiinnostuneita ostopäätöksen tekemisestä. Remarketing-mainontaa voidaan toteuttaa monipuolisesti sekä Adformin, Readpeakin että Googlen mainosalustojen avulla.
Readpeak
Readpeak-mainonta
Readpeak-mainonta
Readpeak on suomalainen ohjelmallisen ostamisen alusta, joka on kehitetty erityisesti pienille ja keskisuurille yrityksille, jotka haluavat tehdä digitaalista mainontaa laajasti ja kustannustehokkaasti. Readpeakin avulla mainostaja voi ostaa mainosnäkyvyyttä eri mainosverkoista ja yksittäisiltä verkkosivustoilta. Myös Readpeak mahdollistaa tarkan kohdentamisen erilaisten kriteerien, kuten maantieteellisen sijainnin, demografisten tietojen ja käyttäytymisen perusteella. Sen käyttöliittymä on helppokäyttöinen ja selkeä, mikä tekee kampanjoiden suunnittelusta, toteutuksesta ja seurannasta helppoa ja nopeaa.
Google Demand Gen
Google Demand Gen-mainonta
Google Demand Gen-mainonta
Google Demand Gen on visuaalisesti rikas ja tehokas mainosmuoto, joka näkyy Googlen suosituimmissa kanavissa: YouTuben etusivulla ja Shorts-syötteessä, Discover-uutisvirrassa sekä Gmailissa. Mainokset ovat responsiivisia ja sulautuvat luonnollisesti käyttäjän sisältövirtaan, mikä lisää huomioarvoa ja parantaa käyttökokemusta.
Demand Gen -mainonnassa voidaan hyödyntää monipuolisia formaatteja, kuten kuvia, videoita, karuselleja ja tuoteluetteloita. Mainokset kohdennetaan älykkäästi Googlen signaalien avulla – mukaan lukien demografiset tiedot, kiinnostuksen kohteet, selaushistoria sekä ostoaikeet – ja ne tavoittavat käyttäjät juuri silloin, kun he ovat valmiita tutustumaan uuteen brändiin tai tekemään ostopäätöksen.
Demand Gen on erinomainen valinta brändin näkyvyyden kasvattamiseen, kiinnostuksen herättämiseen ja konversioiden vauhdittamiseen.
Natiivimainonta
Google Demand Gen-mainonta
Google Demand Gen-mainonta
Natiivimainonta on mainosmuoto, joka on suunniteltu sulautumaan saumattomasti ympäröivään sisältöön ja tarjoamaan käyttäjälle luontevan kokemuksen. Natiivimainonta eroaa muusta bannerimainonnasta siten, että se pyrkii tarjoamaan käyttäjille lisäarvoa kerronnalliseen tyyliin esimerkiksi verkkoartikkeleita hyödyntäen. Natiivimainonta sulautuu ympäröivään sisältöön välillä jopa niin hyvin, että kuluttaja ei välttämättä tiedosta kyseessä olevan mainos. Siksi on erittäin tärkeää eettisen markkinoinnin näkökulmasta, että natiivimainonta merkitään aina selkeästi mainokseksi.